Muftija Kudić posjetio medresu "Reis Džemaludin-ef. Čaušević"
Muftija bihaćki hafiz Mehmed-ef. Kudić sa svojim saradnicima posjetio je medresu "Reis Džemaludin-ef. Čaušević" u Cazinu. Dodatni motiv posjete je svakako početak nove školske godine. Posjetili su dva od tri odljenja prvih razreda gdje se muftija Kudić kratko obratio i u ime Muftijstva bihaćkog izrazio dobrodošlicu u medresu i čestitao učenicima i njihovim nastavnicima početak nove školske godine.
"Želim vam se prije svega zahvaliti što ste odabrali najbolju školu, jer po svemu što medresa nudi je svrstava u red najboljih škola koje su u ponudi. Iznimno mi je drago da i pored otežanih uslova rada, uprava medrese iznalazi dobra rješenja da se nastavni proces odvija nesmetano i da se poštuju svakako predviđene epidemiološke mjere. Medresa je škola u kojoj će učenici steći najbolja prijateljstva i gdje će im zauvijek ovaj period života ostati u sjećanju. Ovo je škola koja će im pomoći da sve svoje identitete zadovolje na pravi način." - naglasio je muftija Kudić.
Direktor medrese "Reis Džemaludin-ef. Čaušević" prof. Enes Ljubijnakić se zahvalio muftiji i njegovim saradnicima na posjeti i istakao da je medresa spremno dočekala početak nove školske godine i da se nastava odvija u posebnim uvjetima, ali da se nastavni proces i ukupan život u medresi odvijaju na način na koji je i planiran.
"Iako smo novu školsku godinu počeli u specifičnim uvjetima, gdje medresa prati i pridržava se instrukcija nadležnih institucija u pogledu zaštite od koranavirusa. Trenutno se u medresi nalaze kompletni prvi razredi, a ostali razredi su podijeljeni u dva dijela, kako to nalažu instrukcije. Jako mi je drago da smo i ove godine upisali tri odjeljenja prvih razreda, bez obzira na probleme migracija prema zapadnoj Evropi koje su posebno pogodile USK i bihaćko muftijstvo. To nam dokazuje da naši ljudi poštuju i cijene medresu i doživaljavaju je najboljom školom za njihovu djecu. Također, želim istaći da ove godine imamo značajan broj učenika koji su došli iz inostranstva, iz naše dijaspore, kako iz zemalja zapadne Evrope, tako i iz SAD-a." - ističe direktor Ljubijankić.
Pomoćnik direktora za nastavu i profesorica bosanskog jezika, književnosti i historije Izeta Veladžić nam je prenijela određene statističke podatke o stanju u medresi, te se posebno osvrnula na kvalitet učenika koji pohađaju medresu.
"Iako djelujemo u otežanim okolnostima, medresa je donošenjem svoga kriznog plana napravila iskorak i adekvatno odgovorila izazovima u novonastaloj situaciji. Smatram da je ovaj način i model nastave dosta bolji od onoga kojeg smo imali na kraju prošle godine, ali se toplo nadam da će se situacija sa pandemijom koronavirusa smiriti i da ćemo biti u prilici organizirati nastavu u punom kapacitetu. Ono što želim posebno naglasiti jeste da su naši učenici prihvatili sve ono što se traži od njih veoma zrelo i odgovorno, te da su pristupili svojim zadacima na pravi način. S obzirom da među našim učenicima ima onih koji su osnovno obrazovanje završili primarno na nekom drugom jeziku i da su bosanski jezik usvajali samo u okrilju porodice i prijatelja, imamo tu izvanredne primjere uspjeha, što pokazuje da medresu upisuju djeca sa nadprosječnim sposobnostima, a mi se u medresi trudimo da ispunimo njihova očekivanjima." - poručila je prof. Veladžić.
Ilhan Elkasović, učenik je prvog razreda i dolazi iz Bužima. Kao učenik generacije iz svoje škole, nije imao dilemu koju školu će upisati. Ističe da je motiv upisa medrese za njega ustvari bio što je na osnovu saznanja shvatio da medresa nudi širok spektar mogućnosti, nova saznanja, otvoren pristup i potpuno drugačiji sistem školovanja od drugih srednjih škola. Dok je njegova kolegica, učenica prvog razreda iz Bihaća, Emana Imširović medresu upisala na osnovu pozitivnog iskustva svoje sestre i brata, a prije toga i svoga babe, koji su prethodno završili medresu i na osnovu toga je i ona sebe pronašla u medresi. Oboje njih je zadovoljno dosadašnjim odnosom nastavnika i kolega i očekuju uskoro da će u punom kapacitetu moći upražnjavati svoje obaveze u medresi, vannastavne aktivnosti i slobodna druženja.