Kvalitet i snaga jednog džemata ne mjeri se po lijepo uređenom interijeru džamije, skupocjenim tepisima i luksuznom lusteru niti po članovima čija je jedina veza sa džamijom članstvo u Islamskoj zajednici već po broju klanjača - najljepšem ukrasu i po broju učača Kur'ana - niski bisera jednog džemata, bile su, između ostalog, uvodne riječi glavnog imama Alema ef. Crnkića kojim je u uvodnom obraćanju poželio dobrodošlicu na svečanu promociju novih 8-oro učača ili učačica Kur'ana održanoj u četvrtak, 31 marta 2011. u sisačkom mesdžidu.
Pored brojnih sisačkih džematlija, rodbine učača iz Bosne i Hercegovine, svečanoj promociji prisustvovao je i prigodnim govorom se obratio ravnatelj Islamske gimnazije prof. Mevludin ef. Arslani. U svom nadahnutom i poticajnom govoru, Mevludin ef. je govorio o odlikama onih koji znaju učiti u Kur'anu, o njihovoj vrijednosti kod Allaha dž.š. ali i daru-poklonu koji im je prenijela njihova muallima Ilvana Crnkić na čemu joj se mogu odužiti tako što će biti revnosni u učenju Kur'ana.
„Od danas ste bogati za jedno veličanstveno znanje, mogućnost učenja izvorne Božije riječi koja u sebi sadrži milost, lijek, uputu i smiraj...Zato to dobro koristite jer Vam je potrebno u vremenu iskušenja i izazova", bila je poruka Mevludin ef. Arslanija svršenicima tečaja kur'anskog pisma. Specifičnost ove generacije je da su svih 8 učača Kur'ana ženskog spola pri čemu se Alem ef. našalio rekavši kako je ovo „pljuska" muškom dijelu džemata te da očekuje kako će uzvratiti formiranjem sljedeće grupe.
Posebno je pozvao sve one koji znaju učiti u Kur'anu i aktualne svršenike da se uključe u kur'ansku halku-klub učača Kur'ana koji će se sastajati dva puta mjesečno sa jedinim ciljem učenja Kur'ana u halki, ispravljanjem eventualnih pogrešaka ili pojašnjavanjem nejasnog te prigodnim tumačenjem-tefsirom Kur'ana.
Dugogodišnji imam u mirovini Fuad ef. Karaga ovom prigodom sa prisutnim džem'atom podijelio je vrlo emotivnu priču o djevojčici koja je svaku noć učila Kur'ana te je preselila na Ahiret da bi nekoliko dana njena majka čula jecaje iz njezine sobe koji su protumačeni kao plač meleka što je više ne mogu slušati.
Novi učači su prvo proučili kur'anski ajet po izboru sa odabranim lijepim značenjem, potom su džem'at počastili sa dvije ilahije da bi pristupili centralnom dijelu svečanosti kada su birali kuverte sa pitanjima o propisima islama te učili Kur'an „na otvaranje" od strane prisutnih džematlija. Na svaku „prepreku" učači su odolijevali spremno. Šlagvort na kraju bilo je svečano polaganje Prisege o učenju Kur'ana koju su ponavljali za glavnim imamom koji im je potom dodijelio Uvjerenja o uspješno završenom tečaju kur'anskog pisma. Da su svršenici tečaja kur'anskog pisma zaista doživjeli ovu svečanost najbolje govori posebno pripremljena torta za ovu prigodu.
Svečanosti promocije novih učača Kur'ana predstavljaju jednu od najljepših povoda okupljanja i prigoda u svakom džem'atu. Kod novopromoviranih učača miješaju se osjećaji sreće i radosti zbog postignutog uspjeha, kod muallima osjećaji ponosa i zadovoljstva, a kod prisutnog džem'ata radost ali i tragovi želje onih koji ne znaju učiti u Kur'anu da se prijave u novi krug.
Novi učači Kur'ana Medžlisa IZ-e Sisak su: Medina Škorić, Nisveta Grošić, Samira Draganović, Semida Keranović, Lejla i Amanda Salihi, Enisa Zdionica i Aneida Vilić.
U petak, 01. aprila 2011. godine, u posjeti na Urijama kod Bosanskog Novog boravio je muftija bihaćki Hasan ef. Makić gdje je predvodio džumu namaz. U prigodnoj hutbi muftija je u ime Rijaseta Islamske zajednice u Bosni i Hercegovini, u ime poglavara Islamske zajednice dr. Mustafe ef. Cerića i u svoje lično ime dao punu podršku džematlijama Urija i drugih džemata...
Danas, 04. aprila 2011. godine, započeo je Svjetski halal forum (WHF 2011) u Kuala Lumpuru u Maleziji. World Halal Forum predstavlja najveći i najznačajniji skup, koji okuplja najistaknutije ličnosti i vodeće institucije, iz oblasti halal industrije u svijetu. Tema ovogodišnjeg foruma je: „Snaga vrijednosti na svjetskom halal tržištu"
Šesti svjetski halal forum, otvorio je svojim izlaganjem bivši premijer Malezije Tun Abdullah Ahmad Badawi. On je u svom obraćanju rekao da je halal industrija, čija vrijednost je procijenjena na oko trilion dolara, bilježi rast od 15 do 20% rasta, i da se svaki dio industrije jednako nadopunjuje.
On je naglasio da su ove industrije formirale temelj nove ekonomske paradigme halal ekonomije - halal prehrambena industrija i islamske finansije.
Vrijednost halal prehrambene industrije u svijetu procijenjena je na 661 milijardu dolara. Zajedničke vrijednosti industrije halal hrane, lijekova, kozmetike i turizma, procijenjena je na 2.3 triliona dolara.
Agencija za certificiranje halal kvalitete kao i svake godine do sada sudjelovat će u radu foruma na kojem će se govoriti o pitanjima vezanim iz oblasti halal certificiranja i akreditacije u halal industriji.
WHF 2011 završava sutra, 05. aprila 2011. godine, posjetom najvećem halal sajmu proizvoda i usluga, Malaysian International Halal Showcase - MIHAS 2011, koji počinje sutra.
Isah ef. Dacić je rođen 23.12.1978 godine u Cetanoviće - Sjenica. U rodnom mjestu je završio osnovnu, a srednju Gazi Isa-beg medresu u Novom Pazaru .Diplomirao je na Fakultetu Islamskih nauka u Sarajevu. Dvije godine je radio kao profesor vjeronauke u gimnaziji 'Jezdimir Lović' u Sjenici i kao hatib u glavnoj džamiji Sultan Valide. Na prijedlog Mešihata IZ Sandžaka da učestvuje u organizaciji Bošnjačke dijaspore prihvatio je ponudu i prema potrebi tog vremena radio kao imam u bošnjačkim džematima: u Švedskoj džemat 'Ladskruna' i Švicarskoj džemat 'Wattwil'. Trenutno obnaša funkciju redovnog imama bošnjačkog džemata u Strazburu i glavnog imama IZBF. Uči francuski jezik i namjerava nastaviti studij na nekom od univerziteta u Francuskoj.
Trudimo se da bošnjački džemat bude institucija kojoj se Bošnjaci rado obraćaju
Bošnjaci.Net: Uvaženi ef. Dacić, recite nam za početak kako je biti imam u dijaspori, konkretno u Francuskoj? Ef. Dacić: Prava vjera se nikada nije realizirala bez tri elementa: a. zajednice, b. kontinuiteta sa prošlošću i c. vjerskih predstavnika (imama). Struktura bošnjačkih džemata u inostranstvu je kompleksna. Iz toga proizilazi da je i uloga imama isto tako kompleksna. Imam u dijaspori je vjerski vođa, ali u isto vrijeme i menadžer, psiholog, bračni savjetnik, odgajatelj, savjetnik za mlade roditelje, savjetnik za srednju i stariju generaciju. Svaka ova grupa u džematu ima svoje specifične potrebe koje proizlaze iz različitosti podneblja i vremena iz kojeg potječu.
Bošnjaci.Net: Odakle su porijeklom članovi džemata, zajednice? Ef. Dacić: Članovi džemata su ljudi iz različitih sredina. Neki su rođeni u Bosni i Hercegovini i Sandžaku, a neki su rođeni i odrasli u Francuskoj. Neki su na višem a neki na nižem nivou vjerske svijesti. Dok se dobar dio njih veže za džemat ukoliko u njemu mogu zadovoljiti svoje potrebe.
Bošnjaci.Net: Da bi sve funkcioniralo potreban je uspješan imam. Šta je ustvari uspješan imam? Ef. Dacić: Uspješan imam jednog džemata je osoba koja je u stanju, kroz zadovoljavanje ovih ljudskih potreba, utkati dozu religioznosti koja će kasnije vezati pojedince za džemat. Mi se trudimo da nas bošnjački džemat bude institucija kojoj se Bošnjaci rado obraćaju i u tome i lično pokušavam dati svoj doprinos. Naš džemat funkcionira na principu timskog rada, a Allah nam je dao milost u velikom broju, pogotovo mladih ljudi koji su spremni da se žrtvuju za dobrobit vjere, džemata i zajednice Bošnjaka koji žive na ovom prostoru. Osim toga kada radite nešto što zaista volite pa i kada naiđete na izvjesne poteškoće, smognete snage da ustrajete na onome što ste naumili.
Naša IZBF još uvijek nije najbolje zaživjela Bošnjaci.Net: U Francuskoj postoji osam bošnjačkih džemata. Kako oni međusobno kooperiraju, sarađuju, druže se? Postoji li neka institucionalna povezanost tih džemata? Ef. Dacić: To je vrlo važno, ali i teško pitanje. Mislim da je i ovaj razgovor jedan od načina za to. IZBF je mlada zajednica, pa je i njena socijalizacija također mlada. Međutim, ako se uzme izuzetno teška situacija kroz koju je bošnjački narod prošao, mislim da je naša zajednica ipak uspjela da postigne značajne uspjehe u očuvanju vjerskog i nacionalnog identiteta. Islamska zajednica Bošnjaka u Francuskoj, moramo priznati, još uvijek nije na zavidnom nivou organizirana. Razlog tome je vjerovatno i to što su naši džemati među najmlađe u Bošnjačkoj dijaspori.
Bošnjaci.Net: Već kada ste spomenuli IZBF i da je najmlađa, recite nam ukratko o Bošnjačkoj dijaspori u Francuskoj. Ef. Dacić: Naša dijaspora se uglavnom, može podijeliti u četiri kategorije: Prva kategorija je stara dijaspora koja je zemlju napustila 1945.. Druga je tzv. politička dijaspora koja je zemlju napustila između 1945. i 1960., nakon čega je do kraja 80-tih godina uslijedila ekonomska, i na kraju od 1992., ratom uzrokovana dijaspora. Preko 78 % naših ljudi u dijaspori čini ova posljednja grupacija, dakle ljudi koji su od 1992. godine prognani sa svojih ognjišta. Naime, IZBF broji osam džemata od kojih najstariji džemat ove godine puni četrnaestu godinu svog osnivanja. Svi ovi džemati u prosjeku imaju 150 familija kao redovne članove. Istina, to je možda samo jedna trećina Bošnjaka koji žive u Francuskoj, a koje smo uspjeli evidentirati kroz džematske spiskove. Kao krovna institucija svih bošnjačkih džemata na ovom području još uvijek nismo najbolje zaživjeli, i ako se na tom polju u zadnje vrijeme puno radi. Tek ove godine smo pripremili potrebne uvjete da se registrujemo u državi i dobijemo potpunu legitimnost za dalji rad.
Kupili smo objekat nedaleko od Suda za ljudska prava u Strazburu Bošnjaci.Net: Kako teku vjerske aktivnosti i da li su u džematima imami sa stalnim zaposlenjima ili...? Ef. Dacić: Vjerske aktivnosti u Islamskoj zajednici teku uglavnom po predviđenom planu od strane Savjeta glavnog imama i Glavnog odbora. Da imami u svojim džematima organiziraju vjerski život koji podrazumijeva, obavljanje dnevnih namaza, džume-namaza, ramazanom teravih-namaza, vjerske pouke, edukacija starijih, predavanja, učenje mukabele, tevhida, mevluda, organiziranje džematskih iftara itd.
Podsjećanja radi, u Islamskoj zajednici trenutno je aktivno osam (8) imama: Isah ef. Dacić, glavni imam i imam u džematu Strazbur, Abduselam ef. Fetić - džemat Paris, Rizah ef. Fejzić - džemat Soso, Ahmed ef. Avdić - džemat Milus, Mahmut ef. Karalić - džemat Besanson, Dženad ef. Jusić - džemat Lion, Kadrić ef. Almir - džemat Tonon, hadži Muhamed Osmanović - džemat Lion-most. Istina, osim ramazana, mnogi od ovih imama nisu uposleni puno radno vrijeme u džematima, već džume i vjerska pouka vikendom. Razlozi za to su višeslojni, jedan je i taj što država nije dobronamjerna kada su u pitanju registracije imama u stalni radni odnos a pogotovu kada ih kao stručni kadar uvozite iz druge zemlje. Ono čime se možemo pohvaliti su kupljene prostorije namijenjene za džamiju. Za sada su to džemati: Strazbur, Soso i Pariz. Tako da znate, ako čujete od nekog da se "slučajno" negdje krše prava Bošnjaka ili se Bošnjaci diskriminišu, javite se nama u Strazburu, jer smo mi Bošnjaci prije dvije godine nedaleko od Suda za ljudska prava u Strazburu kupili objekat i uvakufili za džamiju, i nas se glas mora čuti...
Naš najveći prioritet jeste vjerska edukacija Bošnjaci.Net: Dobijate li kakvu podršku iz Sandžaka i kakva je saradnja sa maticom BiH? Ef. Dacić: Iako smo prilično svjesni i današnje situacije naše matice BIH i Sandžaka, budući da su prinuđeni da se bave sami sobom, pa se od njih trenutno ne može očekivati značajna pomoć nama u dijaspori, mi ipak očekujemo da nam se izađe u susret po pitanju rješavanja kadrovskog problema. Naši džemati ne mogu riješiti pitanje prijave imama kao stalnog uposlenika u ovoj državi u koliko unaprijed imam nema dokumenta ove države. Upošljavanje imama na po tri mjeseca u džematima nije najbolje rješenje, a nažalost je to slučaj kod većine džemata. Nešto je počelo da se radi na tom planu preko rukovodioca Ureda za bošnjačku dijasporu mr. Mirsada ef. Mahmutovića i Francuske ambasade. Nadamo se da će se pospješiti sa novim rukovodiocem Ureda Mirsadom Kalajdžićem. Vidjet ćemo ...
Bošnjaci.Net: Da li obavljate i vjersku pouku za djecu? Postoji li neki program vjerskog obrazovanja i za žene? Ef. Dacić: Naravno, i na tom polju dajemo poseban značaj i ozbiljnost. Kako reče moj kolega Ishak ef. Alešević: "Izgubimo li sada mladoga čovjeka, mi ćemo tek tada zbiljski biti porazeni i izgubljeni." Mislim da je prošlo vrijeme da se neki novi zamišljeni planovi i ideje imaju ostaviti po strani i da čekaju, a mi činiti samo tek ono najnužnije. I da stvari tako teku, i taman toliko dugo dok se ne dovedu neki novi ljudi. A tih novih ljudi nema. To smo zapravo sami mi. Mi, postojeći, mi koji smo u ovoj sredini. Ali valovi našeg vremena utrke za dunjalukom nas gone do te mjere da čovjeka gotovo i ne zapažamo u svemu tome. Onog običnog, malog-velikog čovjeka... Konkretno, naš džemat u Strazburu broji preko 60 (šezdeset) upisanih polaznika vjerske pouke. Slična je brojka i sa ostalim džematima. To nije dovoljno i na tome se mora još ozbiljnije poraditi, ali s obzirom da se radi o mladim ljudima, ukoliko se pravilno odgoje to je veliki potencijal. Najveće polje djelovanja, i naš najveći prioritet jeste vjerska edukacija. Pored dnevnih namaza tokom sedmice, petkom, subotom i nedjeljom se priređuju javne tribine i predavanja. U danima vikenda, nudimo nastavu Kur'ana, arapskog pisma - sufare, tedžvida te mektebsku pouku za polaznike školskog uzrasta. Bošnjački džemat u Strazburu organizuje i niz drugih vjerskih manifestacija kao što su: mevludi, tevhidi, šerijatska vjenčanja, bajramske akademije, mektebska takmičenja, sportska takmicenja i sl.
Zapad i islam su dva odvojena monolitna pojma
Bošnjaci.Net: Nedavno smo čuli da je Pariz nemuslimanska metropola u kojoj su muslimani najbrojniji stanovnici. Šta mislite o tome? Ef. Dacić: Suprotstavljenost između Zapadnih i ne-zapadnih društava treba biti rješena putem kreiranja Zapadnog islamskog mišljenja i kulture, što će omogućiti muslimanima da žive na Zapadu bez ikakvog osjećaja kontradikcije. Islam je univerzalni vjerski sistem aplikativan u svakom vremenu i na svakom prostoru. Stoga je važno razmišljati i ne gledati na Zapad i islam kao dva odvojena monolitna pojma. Ja sam musliman i Evropljanin, i ni po kojoj osnovi ova dva identiteta nisu u kontradikciji. Islam jeste i uvijek je bio sastavni dio evropske historije, kulture, umjetnosti i sastavnica je njene današnjosti i budućnosti, ma koliko se to nastojalo poricati.
Bošnjaci.Net: Ef. Daciću, hvala Vam na ovom muhabetu. Ef. Dacić: Bilo mi je zadovoljstvo. Mahsus selam za sve Bošnjake u mojoj domovini.
Biblioteka za slijepe i slabovidne osobe u Bosni i Hercegovini uspješno je završila projekt "Proizvodnja Kur'ana Časnog", prijevod Besima Korkuta na Brajevo pismo u tiražu od 200 primjeraka. Jedan primjerak sastoji se od osam Brajevih svezaka što ukupno iznosi 1.600 svezaka. Vrijednost projekta je 76.323,45 eura, a sredstva je osigurala vlada Kraljevine Saudijske Arabije.
Sve što vrijedi - košta, neumitna je činjenica koju na svojoj koži najbolje osjete brojčano mali narodi kada odluče da posegnu za plodovima drveta slobode.
Tako su građani Srbije 27. marta 1941. godine masovnim protestima u Beogradu rekli odlučno NE pristupanju Srbije Trojnom paktu, stajući na put nacističkoj ideologiji i njenoj, tog trenutka, najvećoj sili na svijetu. Ubrzo je uslijedila odmazda. Bombardovanje Beograda i višegodišnji rat sa brojnim žrtvama i nesagledivim posljedicama.
Očito je da taj potez u tom trenutku nije bio racionalan. No, postoje momenti i izazovi u kojima se računica stavlja po strani. Kada mimo neposrednog interesa proključa ljudskost i njena svijest. To su trenuci kada čovjek nadvisuje svoju životinjsko-biološku dimenziju. Kada potvrđuje da je više od biološkog bića koje kalkuliše. To je ovjera ljudskosti iz koje proizilazi pravo na odgovornost za sebe i svoje okruženje.
Tako su pripadnici Islamske zajednice sa svojom ulemom 27. marta 2007. godine na Objediniteljskom Saboru kazali odlučno DA Islamskoj zajednici u ulozi stožera jedinstva svih muslimana Sandžaka, Preševske doline, uže Srbije i Vojvodine. I ulema i muslimani bili su svjesni trenutka, okruženja i ambijenta u kome donose ovu historijsku odluku. Znali su da iskorak suverenog odlučivanja o svom jedinstvu neće proći neopaženo. Bilo je primjetno da odluka o ponovnom uspostavljanju organizacione veze sa duhovnim i tradicionalnim središtem u Sarajevu nije zaboravljena, a posebno oproštena. I jedna i druga odluka donesene su sa punom sviješću da muslimani o sebi odlučuju nakon prekida od skoro stotinu godina. Od pada Hilafeta razjedinjenost muslimana bila je glavna poluga održavanja njihove porobljenosti. Ne može se zaboraviti da je historijsku odluku formiranja Rijaseta u Sarajevu donio austrougarski car Franjo Josif, a odluku objedinjenja Islamske zajednice u Kraljevini Jugoslaviji kralj Aleksandar Karađorđević.
Uz sve te i druge momente svijesti, Objediniteljski Sabor usvojio je Ustav kojim se uspostavljaju temelji konstituisanja jedinstvene Islamske zajednice u Srbiji. I nakon šest mjeseci uslijedila je odmazda. Pokušaj otimanja, a nakon neuspjeha pokušaj cijepanja Islamske zajednice. Sprega politike, kriminala i obavještajnih službi zasadila je drvo što rađa otrovne plodove otimanja vakufske imovine, nezakonitog isključivanja vjeroučitelja iz islamske vjeronauke u školama, ugrožavanja rada Bošnjačkog nacionalnog vijeća i opstrukcije akreditacije Internacionalnog univerziteta.
Obzirom na to gdje živimo i koga nad glavom imamo, ništa neočekivano se nije desilo. Bila je to cijena suverene odluke o jedinstvu Islamske zajednice.
Stravično za muslimane bilo je suočiti se sa činjenicom da je neko odlučio napasti i ono našta se nisu usudili najveći diktatori prošlog stoljeća. A posebno je boljelo što su u tome učestvovali i sandžački političari i pojedini imami. No, zamka je bila poput one u Bihaćkoj krajini. Cilj je bio krvoproliće među Bošnjacima, nakon čega bi sve izgubilo na značaju. Zato je velika Božja milost u upornom insistiranju predvodnika Islamske zajednice da problem nije u odmetničkim imamima, ma koliko gnusno bilo to što su učinili, već u permanentnom nastojanju zvaničnog Beograda da ovlada bošnjačkim institucijama u Sandžaku, što se može vidjeti iz Memoranduma 2 Srpske akademije nauka i umjetnosti koji je ovih dana procurio u javnost.
Odoljeti napadima i izdržati kušnju znači isprazniti negativnu energiju i istovremeno akumulirati nove resurse pozitivne energije. I baš tako. Ma koliko apsurdno izgledalo, troipogodišnja agresija toliko je pročistila i osvježila sve strukture Islamske zajednice, zašta izgleda nije postojao drugi način. Ono što je bilo tuđe u našim redovima tuđin je i uzeo, a preostali, posebno mladi kadrovi Zajednice za nekoliko godina sazreli su kako ne bi mogli u normalnim okolnostima za deceniju i više.
I bez pretjerivanja, nakon četiri godine od Objediniteljskog Sabora može se reći da su redovi Islamske zajednice potpuno svježi i spremni za nove razvojne pobjede na polju vjere, obrazovanja, kulture i humanitarnog rada.
U petak 01. aprila 2011. godine muftija zenički mr. Ejub ef. Dautović održao je redovan godišnji sastanak sa članovima Sabora IZ u BiH, predsjednicima izvršnih odbora i glavnim imamima medžlisa IZ sa područja Muftiluka zeničkog.
Cilj sastanka bio je upoznavanje novoizabranih predsjednika i članova Sabora Islamske zajednice i priprema za sjednicu Sabora IZ u BiH, koja je održana u subotu 02. aprila 2011. godine.
Nakon pozdravne riječi glavnog imama MIZ Zenica mr. Jakub ef. Salkice i predstavljanja novoizabranih članova Sabora i predsjednika izvršnih odbora Medžlisa, prisutnim se obratio muftija zenički mr. Ejub ef. Dautović, čestitajući novoizabranim sabornicima i predsjednicima izbor u organe Islamske zajednice ukazavši na važnost emaneta koji im je povjeren i čast koja im je ukazana.
Također, na sastanku je tretirano i pitanje nacrta Pravilnika o članarini i članstvu u Islamskoj zajednici u BiH. Nakon rasprave, donešen je zaključak da se uputi dopis radnoj grupi Rijaseta Islamske zajednice da se prolongira termin za provođenje rasprave na nivou medžlisa Islamske zajednice, zbog važnosti i osjetljivosti ovog pitanja.
Nakon sastanka koji je upriličen u prostorijama Medžlisa IZ Zenica, susret je nastavljen u hotelu ''Zenica'' uz svečani ručak.
Da nije obavještajnog podezmelja u Sarajevu, koje se najčešće oglašava kroz list SAN, sarajevski mediji bi, haman, prešutjeli popis stanovništva u Crnoj Gori i Kosovu. Jer su navedene novine objavile tekst kako "reis Cerić i muftija Zukorlić žele bošnjačku državu na Balkanu".
Direktor Gazi Husrev-begove medrese Zijad Ljevaković reagirao je na interpretaciju njegovog obraćanja u povodu 472. godišnjice kontinuiranog rada Medrese u dnevnom listu Oslobođenje. U reagiranju upućenom glavnoj i odgovornoj urednici ovog lista ističe se da je njegovo obraćanje bilo predmetom različitih interpretacija u listu Oslobođenje.
U četvrtak 31. marta 2011. godine Medžlis Islamske zajednice Tešanj posjetio je muftija zenički mr. Ejub ef. Dautović.
Tom prilikom muftija je zajedno sa glavnim imamom mr. Fuad ef. Omerbašićem posjetio Ferhat-begovu - Čarši džamiju u Tešnju, na kojoj su u toku radovi na detaljnoj rekonstrukciji enterijera koja, između ostaloga, podrazumijeva i preciznu restauraciju kaligrafskih zapisa na zidovima džamije koju radi poznati bosanski kaligraf Hazim Numanagić.
Planirano je da radovi na rekonsrukciji, koja će Ferhat-begovoj džamiji vratiti izvoran izgled iz 1558. godine, budu završeni do mjeseca ramazana ove godine.