PUČ U ISLAMSKOJ ZAJEDNICI NIJE USPIO
Muamer ef. ZUKORLIĆ, predsjednik Mešihata Islamske zajednice u Srbiji
Grupa ljudi dala je sebi za pravo da izađe iz ustavnih okvira Islamske zajednice, da donosi odluke koje apsolutno nemaju osnova ni u jednom aktu Islamske zajednice, ustvari, da organizira puč koji, hvala Bogu, nije uspio i ono što sada kušamo jesu posljedice neuspjelog puča...
Naravno, pored tog pravnog nasilja desilo se i medijsko nasilje koje se sigurno može smatrati jednom od najžešćih krivaca za ovako jake društvene posljedice, jer je nevjerovatno da jedna ovako skovana laž i prevara poprimi takav medijski značaj da u prvom danu, i u nekoliko narednih, niti jedan medij koji je o tome pisao ili izvještavao nije postavio pitanje da li je ovo što su ti ljudi uradili legalno ili ne, da li Islamska zajednica ima svoja akta i da li je to u skladu sa tim osnovnim aktima...
Zamislite samo da su skoro svi naslovi u novinama narednih dana bili identični, dakle potpuna bezuslovnost tipa: „Muftija smijenjen, izabran reis" , nešto što apsolutno ne ostavlja ni jedan mali prostor mogućnosti da neko zaključi da se dešava nešto što nije u redu.
Svi su zatvarali oči i pred pravnim momentom i pred moralnim, pred činjenicom da se to desilo u kafani gradskog hotela, nešto što je potpuno neuobičajeno. Navodno se proglašava reis, a to svi saznaju samo nakon što se desilo...
Manipulacije brojkama
Prvo cifre koje su pominjane tipa 50% imama iz Novog Pazara, 100% imama iz Nove Varoši, apsolutne većine imama u Tutinu i tako dalje, obične su laži. Vrlo precizno: u Novom Pazaru smo od 43 imama imali 8 koji su to potpisali u Novoj Varoši ima samo jedan imam, a ni on nije dao njima podršku. Dakle, 100% je protiv, a ne za, kako su oni to izjavili.
U Prijepolju je većina imama na našoj strani, u Tutinu gdje je gospodin Zilkić ponikao i radni vijek proveo, tamo gdje bi trebao biti najjači, od četiri gradske džamije niti jedan imam ga nije podržao, ni jedan nije uz njega. Dakle, to je prava slika.
U Sjenici je tačno da su u startu imali većinu koja se vrlo brzo raspala jer u periodu koji smo dali za amnestiju ti imami su se vratili... A zašto su tamo u početku postigli većinu?
Zato što je to tamo što se dešavalo organizirao Mustafa Makić, koji to priprema deset godina sa svojim udbaškim mentorima, što je opšte poznata priča. Međutim, i tu su izgubili većinu i onda se to svelo na Mustafu Makića, njegovog zeta, njegova dva sestrića i nekog čovjeka i to je sve. Prema tome, radi se o nizu prevara, a još jedna gnusna prevara koja je tako beskrupulozno pokušana da se demonstrira dan prije Bajrama jeste neuspjeli pokušaj promocije tzv. reisa na Gradskom trgu, gdje je trebalo prikupiti što više ljudi pod ahmedijom kako bi se u svijet poslala slika mase imama koja stoji oko tog navodnog reisa.
Šta kažu cifre koje su potkrijepljene imenima i prezimenima (možemo Vaše čitaoce pohraniti time). Petnaest ljudi koji su nosili ahmedije uopšte ne rade u Islamskoj zajednici, devet ljudi nemaju završenu medresu, a trojica su penzioneri.
To je brojka od 27 ljudi koji su ovdje falsifikovani. Fizički su prisutni, ali su ahmedijski falsifikovani, a ukupno ih je bilo nešto preko trideset. Prema tome, tu je realno stvarnih imama bilo manje od deset na tom danu „D", kako ga nazivaju, kada je trebalo da se ovjeri pobjeda koja je tako dugo zavjerom pripremana...
Niti žurimo niti radimo stvari preko koljena
Znači, od 29 imama koji su potpisali već imamo 19 koju su se povratili. Znači, apsolutna većina se vratila, što smatramo izuzetnim uspjehom. Uglavnom su se vratili ljudi, kao što sam već rekao, prevareni ili ucijenjeni, jer zaista je tu bilo raznih oblika prevara, raznih oblika pritisaka i većina njih je to priznala. Ko je tvrdo tkivo koje je ostalo? Ostali su regrutovani udbaši od ranije i ljudi koju su primili mito jer je tu u opticaju bio veliki novac, tako da oni koju su uzeli pare sada su ih djelimično potrošili i nemaju da ih vrate, pa su oni sada najtvrdokorniji. Ali oni su sada spali na izuzetno mali broj. Dakle, onaj koji ne prihvati povratak, odnosno pokajanje, bit će predmetom Disciplinskog vijeća jer mi nismo prosto banda kao oni već legalna institucija. Niti žurimo niti radimo stvari preko koljena. Dakle, bit će predmet Disciplinskog vijeća i onako kako taj organ odluči postupit će se tako.
Država i IZ
Islamska zajednica sistem odvojen od države, zato što država uopšte nije nadležna da prizna Islamsku zajednicu. Država nema takve nadležnosti zato što je vjera u pitanju, koja je starija od države, Ustava, predsjednika, parlamenta i od svega drugog. To je islam, kanonska vjera, koja ima svoju tradiciju, koja je od Boga i zato mi prihvatamo samo priznanje od Boga i tu nemamo nikakvu dilemu...
Da podsjetim da smo 13 godina živjeli bez zakona i da smo se tada razvijali i preživjeli. Šta to govori? To govori koliko je Islamska zajednica jaka da preživi sve te opasnosti. Prema tome, takvo nasilje ako bi se desilo značilo bi da postoji neki nazovi reis koji bi bio reis nekom predsjedniku, parlamentu, Srbima, pravoslavcima, ali ne i muslimanima...
Univerzitet
Neko ne može da proguta činjenicu da je prvi Univerzitet nastao na prostoru Sandžaka iz okrilja Islamske zajednice, ili od strane ljudi iz Islamske zajednice, pa su se na početku nadali da to neće da uspije, jer su mislili da mi iz Sandžaka znamo samo da švercamo, pravimo farmerice i cipele, a mi smo pokazali da znamo napraviti moderan Univerzitet, vrlo ekspeditivan servis visokog znanja, Univerzitet koji je formiran na najsavremenijim internacionalnim principima, otvoren i prema Istoku i prema Zapadu, koji se povezao sa svim važnim faktorima u zemlji i inostranstvu...
Sada smo postavili stožer intelektualne misli i intelektualnog razvoja na ovim prostorima nekima je to zasmetalo. Pošto su se počele praviti razne zamke tom Univerzitetu onda je neko zaključio: dok je muftija jak u Islamskoj zajednici Univerzitetu se ne može ništa. Smijem da garantujem da bi sljedeći korak bio Univerzitet ako bi ovo sada uspjelo. Sljedeći korak bi bio uništavanje Internacionalnog univerziteta, 99% sam u to siguran...
Izdajice roda
Mislim da to ne bi moglo da bude prihvaćeno od strane intelektualne srpske elite, ali i obične javnosti, zato što je njihova logika osnivanja Srpske pravoslavne crkve prekogranična i poznato je da je sjedište, duhovno i administrativno, Srpske pravoslavne crkve u Beogradu i za vjernike u Bosni, Hrvatskoj i širom svijeta i to niko ne osporava. Zato oni imaju potpuno pripremljenu logiku da prihvate tu prekograničnost jer ovdje se radi na tome, kako sam rekao, da se mobilišu srpske emocije i da se profitira na svim zločinima koji su se desili, kao i negativnim emocijama zbog rata u Bosni. Kada kažu da neko hoće vezu sa Sarajevom to treba da izazove negativne konotacije kod pravoslovnog življa u Srbiji. To je izdajnička logika tipa: „Daj da se dodvorim onom drugom jer sam prodao sopstvene interese." Ja mislim da će Srbi shvatiti da onaj ko je izdao svoj rod, svoju vjeru, ne može biti od koristi ni njima, jer on će sto puta njih da izda kao što je izdao svoje...
(Izvodi iz intervjua objavljenog na http://www.bosnjaci.net)/