A+ A A-

Pretraga pitanja

Šerijatski ustav

Pitanje

Esselamu alejkum!
Moje pitanje glasi, u BiH nemamo šerijatski ustav prema kojem bi se muslimani okrenuli i slijedili, to jest da to bude naš jedini zakon koji predstavlja muslimane u BiH kao jedan od naroda BiH koji žive jedan pored drugog.
Muslimani su prinuđeni da biraju (glasaju) za neislamske vlade i vladare na građanskim izborima tako što dajemo svoj glas njima, demokratskim strankama, strankama koji nemaju ništa sa Allahovom vjerom i Allahovim ustavom na zemlji Kur'ani kerimom i sunnetom zadnjeg Allahovog poslanika Muahmmeda a.s. Opšte je poznato da ko imalo izučava islam, da je uzimanje zakona mimo Allahovog ili suđenje zakonom mimo Allahovog jedna od stvari koje izvode muslimana iz vjere, a posebno još ako čovjek pomaže iste pa čak učenjaci idu toliko daleko da kažu da ako  musliman ne smatra kufr   da je kufr onda i on sam ulazi u kufr jer time vrši negaciju tevhida zbog kojeg mrzi i voli. 
Sada bih zavrsio sa pitanjem, a to je kako pobijediti strasti kod ljudi i reći im otvoreno da su ljudi u velikom širku zbog kojeg se ide vječno u džehennem i da se konačno stane tome u kraj i da prekinemo sa podržavanjem neislamskih struktura pa makr nas to života koštalo a koštalo nas je prošli rat, a bili smo i tada na kufru pa onda neka ide glava sa ramena ali je bitno da smo na tevhidu inšAllah.

 

Odgovor

Birati od dva zla ono koje je manje je šerijatski princip, pa prema tome ne može biti oprečno tevhidu. Nisu sve stranke i kandidati koji se biraju isti. Neki su loši, neki manje loši, a bude i dobrih. Dužnost je pokušati spriječiti izborima da dođu na vlast oni koji su gori ili čak najgori. Bićemo odgovorni ako to ne pokušamo. To je način borbe protiv zla, a ne znači niukojem slučaju podršku širku i sl., kako Vi mislite. Sa takvim razmišljenjem Vi više štetite islamu i muslimanima nego što im koristite. Nadamo se da ćete pravilno shvatiti ovaj naš stav. Neprijatelji islama bi jako voljeli da muslimani ne izlaze na izbore i da onda oni po svojoj volji i mjerilima biraju stranke i kandidate. Bili tada bilo bolje islamu i muslimanima ili gore? Na to pitanje trebate trezveno i odgovorno dati sami sebi odgovor, a ne zaslijepljeno ponavljati priču o tevhidu. Tevhid je širok pojam i veoma je opasno pogrešno ga razumijevati i tumačiti. Savjetujemo Vam da se ne upuštate u tumačenje onoga što se tiče svih muslimana i njihovog općeg stanja i položaja u društvu. Ostavite to mjerodavnim institucijama Islamske zajednice.

POSTAVITE PITANJE

muftija enes ef ljevakovic b

 

Pitanje možete postaviti putem emaila: pitanja@rijaset.ba

Na pitanja odgovara dr. Ahmed Purdić

Fetva-i emin Islamske zajednice u BiH