Tuzla: Ramazan u znaku mukabelu
Džemat džamije princa Abdullaha i ove godine potrudio se da vjernici osjete ljepotu ramazana i da svoj post upotpune mnogobrojnim ibadetima organiziranim u džamiji. Ovaj džemat, sigurno,ima najveći broj mukabela koje se uče u toku ramazana u Tuzli. Hafiska mukabela uči se prije podne-namaza, a uče je hafizi: hfz. Mirnes Spahić, hfz. Ahmed ef. Huskanović, hfz. Edin Dedić, hfz. mr. Edin ef. Peštalić, te kandidati za polaganje hifza pred komisijom Rijaseta IZ u BiH Muamer Okanović i Kemal Husić. Neizostavno je spomenuti mukabele za žene i muškarce, te dječiju mukabelu koju odvojeno uče muški i ženski polaznici mektebske nastave sa učenicima medresa na ramazanskoj praksi. Svakodnevno na dječiju mukabelu dolazi oko sedamdesetero djece provodeći svoje vrijeme uz Kur'an i družeći se sa ostalom djecom. Ovakva okupljanja djece, zaista, oplemenjuju njihovo ponašanje i već sad čine ih sigurnim i zainteresovanim za džemat. U razgovoru među njima su se izdvojile vedre drugarice Amila Glavić i Melika H Selimović, učenice Osnovne škole „Novi Grad“ koje vrlo rado govore o njihovom dolasku na dječiju mukabelu. „U mekteb idem osam godina, a mjesec ramazan postim od malih nogu. Ovdje se svi družimo i zajedno učimo Kur'an, a na kraju ramazana budemo i nagrađeni od naših roditelja, a li i od muallima“, kazala nam je Amila.
Trinaestogodišnja Melika dodala je da osim korisnih dolazaka na mukabelu, dodatno zadovoljstvo joj predstavljaju dolasci na teravih-namaz, jer se ove godine klanja u haremu džamije princa Abdullaha. U džamiji princa Abdulaha u posljednih deset dana ramazana klanjaju se i noćni namazi, a i ove godine organiziran je itikaf za vjernike koji žele da posljednju trećinu ramazana provedu u džamiji. Noć lejletul-kadr dočekana je dostojanstveno s velikim brojem vjernika koji su je proveli u ibadetu. Nakon klanjanja teravih-namaza profesor kiraeta u Behram-begovoj medresi hfz. Mirnes Spahić održao je vrlo korisno predavanje o ovoj noći, te uputio savjete džematlijama o mnogim lošim navikama kod djece i odraslih koje treba pažljivo otklanjati. Nakon toga sve do sehura klanjane su u džematu i odvojeno nafile -namazi. A džematlije su mogle svoj post započeti u džamiji jer je bio organiziran sehur za one koji su tu noć proveli u ibadetu.
E. Muratović